Это устаревшая версия, которая была опубликована 2023-10-01. Прочтите самую последнюю версию.
УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ
Ключевые слова:
Шахс, «Мен - концепция», ўз-ўзини англаш, интернал, экстернал, Дж. Роттер, «Назорат локуси».Аннотация
Талим сифатини оширишда талаба ёшлар ўз-ўзини англашининг ижтимоий-психологик механизмларини ўрганиш бугунги куннинг долзарб муаммоларидан ҳисобланади. Чунки инсон ўзини тўла англамай туриб, ўз шахсий «Мен»и билан келишмай туриб, ўз билимларини мустаҳкамлаши, ўзини ривожлантириши, ўзга инсонни англаши, ўзгаларнинг ҳиссий кечинмаларини ичдан кечириши мумкин эмас.
Загрузки
Опубликован
2023-10-01
Версии
- 2023-10-06 (2)
- 2023-10-01 (1)
Как цитировать
Ғаниева Халимахон Ахматхоновна, & Zokirova Nozima. (2023). УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ. Научный Импульс, 2(13), 465–465. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/11818
Выпуск
Раздел
Статьи