ZAMONAVIY KUTUBXONADA SUN'IY INTELEKTNI QO'LLASH
Ключевые слова:
zamonaviy kutubxona, sun’iy intellekt, ta’lim, axborot kommunikatsion texnologiyalar, raqamli texnologiya,hissiy idrok, raqamlilashtirish, ta’lim, virtual dunyo, rivojlanish, motivatsiya .Аннотация
Zamonaviy kutubxonada sun'iy intelektni qo'llash xaqida ma’lumotlar berilgan.
Библиографические ссылки
Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). NEYRON TARMOQLARNING TASNIFI. Scientific Impulse, 1(3), 757-763.
Zokirov, S. I., Sobirov, M. N., Tursunov, H. K., & Sobirov, M. M. (2019). Development of a hybrid model of a thermophotogenerator and an empirical analysis of the dependence of the efficiency of a photocell on temperature. Journal of Tashkent Institute of Railway Engineers, 15(3), 49-57.
Горовик, А. А., & Турсунов, Х. Х. У. (2020). Применение средств визуальной разработки программ для обучения детей программированию на примере Scratch. Universum: технические науки, (8-1 (77)), 27-29.
Tursunov, H. H., & Hoshimov, U. S. (2022). TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI FANIDA O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(5), 990-993.
Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). HOZIRGI KUNNING DOLZARB IMKONIYATLARI. JAWS VA NVDA DASTURLARI. Scientific Impulse, 1(2), 535-537.
https://www.researchgate.net/publication/348817864_SUN'IY_INTELEKT _VA_EKSPERT_TIZIMLAR
Gafforov, R. А., and T. Тo’xtasinov. "Using the tacsionomy of Blum in Discreet math and logic math lessons." Texas Journal of Multidisciplinary Studies 9 (2022): 105-107.
Gafforov, R. А., and T. Тo’xtasinov. "Using the tacsionomy of Blum in Discreet math and logic math lessons." Texas Journal of Multidisciplinary Studies 9 (2022): 105-107.
Gafforov, R. А., and T. Тo’xtasinov. "Using the tacsionomy of Blum in Discreet math and logic math lessons." Texas Journal of Multidisciplinary Studies 9 (2022): 105-107.
Gafforov, R. А., and T. Тo’xtasinov. "Using the tacsionomy of Blum in Discreet math and logic math lessons." Texas Journal of Multidisciplinary Studies 9 (2022): 105-107.